6/30/2014

Verveling in de vakantie?

Soms heb je van die dagen dat je echt niet weet wat je moet doen.
Het is regenachtig (Dat is het vaak haha) of je hebt gewoon zin in wat anders dan alleen maar naar stad te gaan? ach het kan allemaal.

Ik heb op Tumblr en Youtube wat ideeën opgedaan.

1) Je kunt bijvoorbeeld je eigen t-shirts maken!
 

















2) Tekenen







   
 






































3) Films kijken






































Wat doe jij graag in de vakantie?






1 opmerking:

  1. hey, ik heb je genomineerd voor de sunshine blogger award omdat ik jouw blog echt super vind. Zou je eens een kijkje willen nemen nemen op mijn artikeltje?( http://neon-fall.blogspot.be/2014/08/sunshine-blogger-award.html#more ) Super bedankt en nog veel succes met je blog, ik volg je alvast! Kus, E.♥

    BeantwoordenVerwijderen